Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Dk DPS Blood [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Dk DPS Blood [Nekad]   tis 3 nov - 19:15:25

Namn:Stinkzor (kallas fredde irl:D)

Klass och specc: Är DK slösar sjukt mycket pengar på respecs men just nu kör jag blood och unholy som duelspecc.

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Jadå alltid kul o slösa pengar:D

Armorylänk:httphttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Stinkzor

Professions: Håller på att lvla upp mining och JC har runt 300 i båda

/played: ungefär 15 dagar:P

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall): Med den här charen har jag inte lirat så jävla mycket raids men typ dom vanliga naxx 10/25 lite onyxia os:P men på den char jag har lirat mest på har jag raidat allt från OS 10/25 (3D) Eoe 10/25 och clearat hela ulduar 10/25.. har klarat alla hardmodes förutom mimiron också på 25 manna.

-Pre-TBC Nopp hade inte börjat spela.

-TBC Körde mest pvp då men lirade lite kara o puggade ssc/tk

-WOTLK Os 10/25 (3D) eoe 10/25 naxx 10/25 onyxia 10/25 ulduar 10/25 dock har inte lirat så mycke toc: /

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Har inte varit med i några guilder sen jag dinga 80 har mest puggat 10 mannas och hces med mina irl kompisar:P (nopher)

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Jadå

Print på ditt UI:

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person: Jag bor i stockholm går i 8an spelar bandy och dator på min fritid:P Är en social och aktiv person försöker vara online så ofta jag kan men ibland kommer det upp lite hinder som skolan: /

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Jadå

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 100 m/bit bredband kabel Niavida G 8600 grafikkort *Ram gb3 bit:P

Har du läst "Läs först" tråden? Jupp

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig?(nopher?)

Varför vill du joina oss? Det verkar som en bra men endå social guild:P Och jag vill jätte gärna börja lira lite seriös Pve igen:)

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? Jag har bra experience ingame är aktiv och är en skön person:D

Övrigt som du tycker vi borde veta: nopp tror inte det:P
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: Dk DPS Blood [Nekad]   tis 3 nov - 20:05:38

Skall gå igenom din applikation med alla officers och du får svar snarast möjligast.

//Ptute
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Peppe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 54

InläggRubrik: Sv: Dk DPS Blood [Nekad]   tis 3 nov - 23:47:16

ser atm en blandning mellan pvp gear och pve gear som jag inte riktigt gillar, vissa saker oenchantade/enchantade fel (för pve då) vill veta om du har pvp gearet på atm eller inte innan jag bestämmer mig

Roundhouse
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 15

InläggRubrik: Sv: Dk DPS Blood [Nekad]   fre 6 nov - 23:28:32

Declined. Jobba på gearen lite och cappa hiten.
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Dk DPS Blood [Nekad]   

Dk DPS Blood [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: