Mannequin
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mannequin

Executus EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Maso 80 mage [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Maso
Gäst




Maso 80 mage [Nekad] Empty
InläggRubrik: Maso 80 mage [Nekad]   Maso 80 mage [Nekad] Emptytis 3 nov - 20:30:30

Till och börja med vill jag be om ursäkt för min stavning, detta är mitt första försök att skriva något på Svenska på 4 år så bear with me Wink


~Ingame~

Namn: Maso (Erik)

Klass och specc: Mage, har dual specc just. För PVE har jag just nu 57/3/11 och så har jag min PVP specc som är 4/0/67

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Visst

Armorylänk:

Professions: För tillfället har jag Herbalism (61/75) och Mining (2/75) Anledningen till att jag inte har dragit upp mina professions är för att jag har fokuserat på att lvl då detta är min svaga sida och kan lätt dra upp mina professions nu när jag ÄNTLIGEN har blivit 80.

/played: 11 dagar, 1h, 48min och i skrivandes stund 25 sek


Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

Ska till och börja med berätta att jag har precis börjat spela WoW igen och har inte spelat sedan några månader innan TBC, de erfarenheter
som jag har PRE-TBC var med min Priest på servern Executus.

-Pre-TBC; Onyxia, MC, BWL, AQ, NAXX

-TBC

-WOTLK Gjort några heroic och dödat de två första bossarna i Naxx 25


Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Inga faktiskt

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Har börjat med de nu när jag har blivit 80 försöker farma så jag kan dra upp mina professions.

Print på ditt UI:


~Om dig~

Mitt namn är Erik, jag är 22 år gammal och bor för tillfället i Florida, USA och lever livet som student med allt vad de innebär, sprit, sex och wow. Jag är väldigt "laidback" och gör inte allt för mycket ljud från mig om jag inte är full, jag stör mig nästan aldrig på folk och generellt så kommer jag väldigt bra överens med de flesta människor.

Trots att jag bor i USA och har en sex timmars tidsskillnad så har jag ett schema som passar in med er raid schema vilket jag tycker låter toppen och tar där för chansen med denna application.


~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Visst har jag de.

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? Fiberoptik 100 mbit, sedan är resten av min dator hittnar ni här;


Har du läst "Läs först" tråden? Självklart

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Som jag nämnde tidigare i tråden så har jag inte klasser under denna tid

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Tyvärr inte

Varför vill du joina oss? Jag gillar iden med att ha en svensk guild, speciellt eftersom jag aldrig skriver på Svenska också (Om ni väljer att ta in mig så ser jag två fördelar, sköna grabbar och Svenska lektioner) Jag har heller inte hittat någon annan guild som har raid timmar som passar mig så jag tyckte att de var en bra ide att söka till er guild och förhoppnings vis ta del av end-game wow med er.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? Jag är en mogen kille med båda fötterna på jorden, jag kanske inte har den bästa eqn alls men jag kan spela min klass och jag tror att i slutendan bidra med något gott till guilden.

Övrigt som du tycker vi borde veta:
I'm happy as a clam. Tack för mig och lycka till med Era beslut.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 88
Join date : 09-10-30

Maso 80 mage [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Maso 80 mage [Nekad]   Maso 80 mage [Nekad] Emptytis 3 nov - 22:17:35

Först och främst, med tanke på att du bor i USA, hur är din ping?

Sen så är din gear vääääldigt långt ifrån det vi söker + saknar rep till shoulder/head enchant. Så jag får tyvärr neka din applikation.

Jobba på ditt gear, farma emblems/toc, pugga, crafta gear och fixa till dina professions samt rep med de factions man behöver för shoulder och head enchant.

Välkommen åter!

//Ptute
Till överst på sidan Gå ner
http://mannequin.omgforum.net
 
Maso 80 mage [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Undead Mage [Nekad]
» Archindula 80 Mage [Antagen]
» matley 80 mage [Antagen]
» 80 mage arcane [Antagen]
» Applikation [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: