Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Arms Warr/Holy pala [Antagen]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
pjer/pje
Gäst

InläggRubrik: Arms Warr/Holy pala [Antagen]   tis 3 nov - 23:02:09

~Ingame~

Namn: Pjer/pjerthree (Pierre Malmström)

Klass och specc: Warrior Arms(prot offspecc) / Paladin Holy.

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? sure thing.

Armorylänk: wowarmory är nere. men whispa mig ingame och ja visar dps/tank/healing gear. Full T9 med warr.

Professions: Warr: Enchanting 450 och JC ~140, Precis börjat me jc, hade full skinning innan. Paladin: Fullskillad Alchemist och herbalism. Full fishing and cooking med båda 2.

/played: Warrior: 91/51. Paladin: 26/6.

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

-Pre-TBC: MC,ahn'qiraj..

-TBC: BT, GL, battle for mount hyjal..

-WOTLK: klarat allt 10/25 förutom yogg 25man + lite hardmodes.

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: ojojojj! humm.. Bloodsport, Conviction, Goggle This, TrU, dom senaste guilderna, Olika skäl. /w för mer info om detta.

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Ja ofc! är elixir master med paladin och kan göra fishfeast med båda.

Print på ditt UI: Warrior ---- Paladin

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person: Ja är en lowlifer som lever för wow, Pierre heter jag och är 24år, bor i Linköping i en lya med en annan snubbe. Spelar ca 20timmar/dygn o sover kanske 3-4 Smile Så finns altid online med nån gubbe. Arbetslös och ingen annan sysselsättning än wow. Festar väl nångång ibland men föredrar o wowwa o pöffa Wink

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? ofc! headset och ventrilo/ts.

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 2mbit, AMD 64 3500+ 3gb ddr2... gf8500GT.

Har du läst "Läs först" tråden? ofc!

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? ofc! kan raida 7dagar i veckan om det är så =)

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? hmm vet faktiskt inte men nån borde kunna gå i god för mig hehe!

Varför vill du joina oss? Vill vara med i en Svensk guild.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? För jag är erfaren och missar inte en raid och kan altid raida. Och finns altid online Smile

Övrigt som du tycker vi borde veta: Jag är seriös när det gäller raid. Och är mest erfaren av 25mans. 24 bast btw och bor ihop med en annan som gjort ansökan. Och ofc håller jag mig updated med dom bästa gem'sen och enchantsen. Och ja testar en ny trinket nu så kör me elixir o food för o hålla mig hitcapped, men gemar om ifall ja gillar trinketen, annars tar de 2 sec o byta tebax.
Sorry för messy appli. men är bara fråga och ni vill veta nåt.. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Peppe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 54

InläggRubrik: Sv: Arms Warr/Holy pala [Antagen]   ons 4 nov - 0:18:01

gearet var bra på båda gubbarna och vi har kört med dig innan och vet vad du går för ^^ (på warrion då) vi behöver verkligen healing paladiner (vilket jag tror det var den du ville raida med?) du har övertygat mig iaf Smile

Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: Arms Warr/Holy pala [Antagen]   ons 4 nov - 0:31:33

Antagen, välkommen in i värmen!
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Arms Warr/Holy pala [Antagen]   

Arms Warr/Holy pala [Antagen]