Mannequin
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mannequin

Executus EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Combat Rogue Application [Antagen]

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Azn
Gäst




Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Emptytor 5 nov - 3:05:30

Namn: Azn

Klass och specc: Jag spelar en Combat Rogue i PvE (15-51-5)

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Yes självklart, jag är ganska ny på rogue PvE för att jag har mest fokuserat på PvP.

Armorylänk:

Professions: Jag har low mining skill och jag levlar JC eftersom det är det bästa imo.

/played: jag har spelat 26days total och 17 days on 80. Jag har även en Night elf Druid och en Dwarf Paladin som jag har slutat spela på. (druid: 91played total och 62 på 80,,, Paladin: 67 played total och 34 på 80.. Låt oss säga att jag spelar HELA tiden Razz


Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall): Jag har spelat lite i Ukduar med denna på 10 var inne där för några lätta achievements.


-Pre-TBC Lirade jag inte på denna rogue, men på en annan. Gjorde lite ZG och MC men inte mer

-TBC: Clearade allt på min druid/pala

-WOTLK jag levlade denna ganska sent och slutade lira på den över sommarn för att jag lirade på min paladin med min irl kompisar men har tagit allt innan ulduar.


Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Jag har bara varit med i mi irl guild GGPCW och hot shots and kidneys shots, men ville hällre vara med i min irl guild. ( gjorde lika mkt premades där som i HSaKS.

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Yes ofc, jag har fishing och cooking så jag gör alltid foodbuffs

Print på ditt UI:

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person:

Jag är en 18 kille från kristinehamn (värmland) och jag pluggar handels på gymnasiet. Jag är 18 år gammal och bor med mina föräldrar och min lilla syster. jag har förstående föräldrar som vill att jag hellre spelar dataspel än att vara ute och dricka alkohol och komma i bråk. Jag slutar skolan nästan 1-2 varje dag oxh spelar då från jag slutar skolan tills jag går och lägger mig ca 01-03 beroende på hur trött jag är.
aja var all min personliga information


~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Japp det har jag

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? jag har 25mb bredband med hyfsad dator, laggar aldrig och ligger på 80ms/ 50fps

Har du läst "Läs först" tråden? Japp gjorde jag förut, men ska göra det igen nu efter

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Kan raida hel tiden, anytime Wink

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Nej tyvärr

Varför vill du joina oss? För ni verkar vara ett gäng seriösa killar som gillar att spela wow lika mycket som mig och ni ser ut att vara en progressande guild som inte förhastar allt.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? För att jag är en hardcore spelande rogue som sliter ihjäl sig när jag väl är inne i mitt spelande, mitt gear kanske inte är det bästa för PvE, men jag kommer få bättre bara jag kommer in i litr raids.

Övrigt som du tycker vi borde veta: Nja bara att jag är väldigt informerad i wow communitin och har alla classes över lvl 65 så jag vet det mesta om alla classes och vad de kan icg vad de ska göra. jag har lirat wow i 4,5 år nu och tycker nog att pve har blivit bättre, men pvp är sämre nu.

Japp det var allt från mig, ni får ta och lycka till även om ni inte tar in mig. Jag föstår vrf ni inte tar in mig om ni inte gör, men vill ni ha en decent rogue som kan prestera och sprida lite glädje kan ni ju välja mig. Gear doesn't make skill, remember that.

Tack och hej //Azn
Till överst på sidan Gå ner
Evul
Officerare
Officerare
Evul


Antal inlägg : 41
Join date : 09-10-31
Age : 36

Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Emptytor 5 nov - 11:24:09

Så du har aldrig druckit alkohol? Kristen? No
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 88
Join date : 09-10-30

Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Emptytor 5 nov - 11:53:09

Gearen är väl helt ok, förutom vissa PvP delar. Sen skulle jag vilja se andra gems, helst 20agi. Sen kräver combat rätt så mkt gear, så jag skulle föreslå att antingen försöka fixa daggern från ToC5 eller ha lite tur i naxx25 och få webbed death från Anub'räkan och specca mutilate och sedan se berserking på dessa daggers Smile. Och byta ut FoK glyphen mot rupture glyphen samt jobba på Sons of Hodir reputation för shoulder enchant.
Till överst på sidan Gå ner
http://mannequin.omgforum.net
Peppe
Officerare
Officerare
Peppe


Antal inlägg : 54
Join date : 09-10-30
Age : 34

Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Emptytor 5 nov - 11:57:33

glöm inte Knights of the Ebon Blade head enchant heller, såg bra ut förutom några pvp delar
Till överst på sidan Gå ner
Timpe
Officerare
Officerare
Timpe


Antal inlägg : 46
Join date : 09-10-30

Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Emptytor 5 nov - 12:09:41

Han e rogue, inget o diskutera. Får helt enkelt geara upp'na
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 88
Join date : 09-10-30

Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Emptyfre 6 nov - 1:08:26

Accepterad. Men jobba upp sons of hodir och head enchant reppen till nästa reset iaf.
Till överst på sidan Gå ner
http://mannequin.omgforum.net
Sponsored content





Combat Rogue Application [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Antagen]   Combat Rogue Application [Antagen] Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Combat Rogue Application [Antagen]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat Rogue (Swords) [Nekad]
» rogue apply [Antagen]
» Eld Magiker [Antagen]
» Destro Lock [Antagen]
» Taim UD Priest [Antagen]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: