Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Aplly resto drood [Antagen]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Mörsan
Gäst

InläggRubrik: Aplly resto drood [Antagen]   fre 6 nov - 19:24:33

Namn:Mörsa, lite dåligt men who cares Razz Axel irl

Klass och specc: Resto druid. Min dual spec är Boomkin, kan gärna joina raids med det för jag tycker det är ett roligt och givande spec buff vis och dps vis.

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Absolut, dock är jag ganska nöjd med den. Har alla vitala saker och även lite egna grejer jag tycker är bra.

Armorylänk: hoppas jag har dom nya back+feet enchen på mej.

Professions:Alchemy/Herbalism

/played:ungefär 30 dagar

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall)Razzå den här karaktären har jag bara gjot naxx/maly/os. Jag pausade lite med den här charen när uld kom och har bara PvPat tills för ett tag sen. Med min DK har jag gjort alla raider inklusive ToC/uld 25. Han heter Sayaja om ni vill checka det Smile

-Pre-TBC Spelade ej då

-TBC Bara kara på roggen, WOTLK kom ganska snart när jag hade dingat 70.

-WOTLK Allt om man räknar med min DK.

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Ingen riktig seriös med den här. På min DK har jag varit med i Enlightened som jag clearade hela uld 10 med. Den dispandades så jag joinade Immortal Onions. Där är jag nu. Kort sagt Razz

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Alltid, alla guilder jag varit med i kröver det så det är ett måste om man vill raida seriöst.

Print på ditt UI:Sorry men jag fattar fan inte hur man får in sin bild här. Undrar ni im jag har keybinds så ja, klickar inte med musen nånstans förutom min target addon.

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person En kille på 14 år (snart 15). Jag är social. sådär lagom sjysst och hettsar inte upp mig för små skit grejer Razz

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Yupp

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? Bredband kabel 100 mbt. CPu vet jag tyvär inte vad det är. RAM 4gb. Grafikkort= NVIDIA GeForce 8600GS

Har du läst "Läs först" tråden? Ja.

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Inte måndag eftersom jag har träning

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Nopher och stikzor som har appat.

Varför vill du joina oss? För att börja raida med den här charen igen.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? För att jag är skillad, experiencad och kan min klass väl.

Övrigt som du tycker vi borde veta: Jag har 4 80s ohc diverse proffesions på dom, så om ni nånsin behöver nått, säg till Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mörsa
Gäst

InläggRubrik: Re: resto drood   fre 6 nov - 19:39:21

Sorry, glömde linken här kmr den
Mörsa
Gäst

InläggRubrik: Re- Resto drood   fre 6 nov - 19:40:42

Av ngn anledning funkar inte det för mej att linka grejer :S Antar att ni får söka på armory då.
Peppe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 54

InläggRubrik: Sv: Aplly resto drood [Antagen]   fre 6 nov - 23:36:30

gearet var helt okej, en enchant som behöver fixas (shoudlers) men det duger atm (börja med att farma Sons of Hodir questen/pre questen då jag inte såg något rep med dom)

Approved by Peppe.

Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: Aplly resto drood [Antagen]   fre 6 nov - 23:41:09

Som peppe sa, jobba upp Sons of Hodir reppet och försök fixa honored med dem asap. Är ju ett litet minus att du inte kan raida på måndagar men det löser sig.

Antagen
Whispra en officer ingame.
Peppe
Ptute
Timpe
Roundhouse
Evul
Wofflan
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Aplly resto drood [Antagen]