Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Ansökan till guilden [Antagen]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Stjärnan
Gäst

InläggRubrik: Ansökan till guilden [Antagen]   lör 7 nov - 22:40:40

~Ingame~

Namn: Stjärnan

Klass och specc: Arms warrior

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Jadå inga problem

Armorylänk:

Professions: Mining och Blacksmithing

/played: 70dagar

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

-Pre-TBC: Ingenting då jag började lira bara lite innan TBC släpptes.

-TBC: Karazhan är det ända tyvärr

-WOTLK: Naxx 10 och 25, Onyxia 10 och 25, VoA 10 och 25, EoE, OS, ToTC 25 har jag gjort och har achievements

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Madness Within är den ända jag varit med i och är fortfarande med i den men vill byta då jag inte får vara med på särskilt många raids och vi är aldrig igång i rätt tid.

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Ja oftast annars köper jag mats på AH

Print på ditt UI:

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person: Jag heter Jimmi och är en vanlig kille som pluggar och gillar att raida på kvällarna men har tyvärr inte fått chansen att göra det. Jag har bra humor och gillar att skämta:D

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Ja det har jag

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? Telia 2mb, 3.11 GHz, 1GB ram och ett NVIDIA Geforce 9500 GT

Har du läst "Läs först" tråden? Ja de har jag gjort och förstår den ordentligt.

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Ja jag kan raida alla dagar:D

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Nej de gör jag inte.

Varför vill du joina oss? För att ni är en svensk guild som ska börja med 25manna raider och skulle varit spännande att få vara med från början.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? Jag ställer alltid upp och är i tid till raiderna och har allt man ska ha till raiderna och jag gillar att hjälpa andra människor ocksåVery Happy

Övrigt som du tycker vi borde veta: Nej det finns inte så mycket jag har att säga faktiskt.
Till överst på sidan Gå ner
Timpe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 46

InläggRubrik: Sv: Ansökan till guilden [Antagen]   lör 7 nov - 23:43:00

Acceptabel gear och du måste nog vara den enda som applyat som har 450 i ett profession Smile

En fråga bara, är inte ArP bättre för arms än vad strength är? och hur ligger du oftast på dpsen som arms?

Annars så får du ett ja från mig.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil

Ansökan till guilden [Antagen]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: