Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   sön 8 nov - 14:17:59

~Ingame~

Namn: Solenzyfer

Klass och specc: destruction Warlock

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Självklart

Armorylänk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Solenzyfer

Professions: Herb 450/450 Mining 450/450

/played: 17 dagar i lvl 80

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

-Pre-TBC

-TBC

-WOTLK

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa:The carebears. Jag leavade denna pga av att dom inte var så värst trevliga mot mig ):

Farmar du till flasks/buffmat/Potions?

Print på ditt UI

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person

Jag är en kille på 14 år som heter Erik som spelar ganska mycket är exp för raids m.m, mina föräldrar är skillda så när jag är hoss mamma så får jag spela hur mycket jag vill men hoss farsan är det lite mer regler...

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Japp

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 3.00 Ghz 2.99 Ghz , 1 Gig ram, Radeon Hd 4650 (1g)

Har du läst "Läs först" tråden? Ja det har jag.

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Ibland..

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Nope

Varför vill du joina oss? För ni värkar vara en bra guild, jag har varit med i ett par svenska guilder men dom flästa har varit otrevliga( Vilket jag hoppas ni inte är) så jag vill testa med er Very Happy

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? Jag är aktiv (trevligt), har lite exp i wow..!

Övrigt som du tycker vi borde veta: inget Razz[img][/img]
Till överst på sidan Gå ner
Roundhouse
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 15

InläggRubrik: Sv: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   sön 8 nov - 14:23:23

Skriv gärna vad du har kört för instancer istället för att bara skriva att du har exp, lite lättare för oss att göra en bedömning då. Sen varför kör du med affli-setet som destruction?

Ska dock låta Evul eller någon annan officer med insikt i warlocks bestämma här.

GL
Användarens profil
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   sön 8 nov - 14:39:49

affliction set? :s There is no such thing afaik!

"Vad är CPU?" hehe

Sen att du bara kan raida söndag, måndag och torsdag ibland är inte vad vi riktigt söker, men som sagt, det är upp till Evul.
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Evul
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 41

InläggRubrik: Sv: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   sön 8 nov - 18:37:55

Tycker du svarat på lite för lite för att jag skulle kunna göra en bedömning.

Det jag vill ha svar på:

Vad har du kört för instancer? Vilka har du erfarenhet utav?

Vad är det för regler du säger finns när du är hos din far? Gör de så du inte kan raida?

Hur var din tidigare inte trevliga mot dig? Varför? (Det här kan du svara med ett p.m. till mig om du vill att vi ska ta det privat)

Vad är det som säger att vi ska välja dig framför t.ex. en annan Warlock? Vi har just nu två riktigt bra (hehe!) och du skulle behöva hålla en rätt hög standard för att kunna tävla mot oss två.

Varför har du gear som är oenchantad/ogemmade? Har du inga andra shoulders?

För min del är du ett mycket osäkert kort. Övertyga mig och vi får se.
Användarens profil
Timpe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 46

InläggRubrik: Sv: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   sön 8 nov - 18:40:05

Du som tagit en riktigt officer kurs sen vi bestämde oss för att befodra dig, haha!
Användarens profil
Evul
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 41

InläggRubrik: Sv: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   sön 8 nov - 18:48:18

Har nu varit på toa och övervägt, tyvärr det finns ingen plats för dig. Ha så kul att leta andra guilder.
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]   

Solenzyfer/Warlock/ Destuction :D [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: