Mannequin
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mannequin

Executus EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Weedl - frost dps dk [Nekad]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Weedl
Gäst




Weedl - frost dps dk [Nekad] Empty
InläggRubrik: Weedl - frost dps dk [Nekad]   Weedl - frost dps dk [Nekad] Emptymån 9 nov - 21:53:41

Namn: Weedl

Klass och specc: Death knight, Frost dw (3/53/15)

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Japp ifall ni har bra argument till varför det är sämre

Armorylänk: Får fan inte till länken QQ -_-

Professions: Herbalism 450, Enchanting 300

/played:33 dagar, 23 dagar i 80


Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):


-Pre-TBC

-TBC

-WOTL: toc 10/25, naxx 10/25, os 10 +3d , os25


Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Har inte varit med i någon direkt raiding guild, Har fått joina grupper med polare. Som tex folk från ice Wink

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? japp

Print på ditt UI: [img=https://2img.net/r/ihimizer/img682/3010/wowscrnshot110909192434.jpg]



~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person

Jag heter Andreas och läser andra året i teknik. Gymmar och tränar boxning på fritiden och säger aldrig nej till en riktigt bra fest Wink


~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Japp

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 24mb/s,Q9550 @ 2.83GHz, 4gb ram, 9800gtx +

Har du läst "Läs först" tråden? Japp

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Kan bli lite knivigt med måndagar, men jag kan kolla med min tränare ifall jag kan lägga om tränings tiderna.

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? tyvärr inte Sad

Varför vill du joina oss? För ni verkar vara en seriös raiding guild som ändå kan ha skitkul ^^

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? För jag är en person som kan ha skitkul under raids och ändå prestera bra :>

Övrigt som du tycker vi borde veta: Detta var en alt till mig från början som jag lirade lite smått på men som jag sedan gick över till. Min "sk" Main är en mage som heter Fiskarn på executus, där ser ni några fler av mina progresses, tex ulduar 10 hardmodes Smile
Till överst på sidan Gå ner
Timpe
Officerare
Officerare
Timpe


Antal inlägg : 46
Join date : 09-10-30

Weedl - frost dps dk [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Weedl - frost dps dk [Nekad]   Weedl - frost dps dk [Nekad] Emptytis 10 nov - 0:21:04

Jag tycker det ser finfint ut, äntligen nån med respektabel gear!
Till överst på sidan Gå ner
Peppe
Officerare
Officerare
Peppe


Antal inlägg : 54
Join date : 09-10-30
Age : 34

Weedl - frost dps dk [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Weedl - frost dps dk [Nekad]   Weedl - frost dps dk [Nekad] Emptytis 10 nov - 3:38:12

mjo indeed ser bra ut, får vi se vad guttas säger då ^^
Till överst på sidan Gå ner
Roundhouse
Officerare
Officerare



Antal inlägg : 15
Join date : 09-11-04

Weedl - frost dps dk [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Weedl - frost dps dk [Nekad]   Weedl - frost dps dk [Nekad] Emptytis 10 nov - 19:05:18

Glyph of Disease är ett bättre alternativ som sista major glyphen istället för Icy Touch (vilket du använde senast jag kollade armory, just nu är skiten nere så kan inte kolla igen) Då du använder Pestilence för att refresha dots så "får" du en extra obliterate, då pestilence kostar en blood rune och Icy Touch + Plague strike är 1 frost och 1 unholy.

Sen din AP, 3.2k-ish. Den bör ökas, använd strength gems överallt, AP-enchants(Såvida du inte mister Hitcap). En annan sak är att du bör skaffa mer expertise, men fokusera på AP'n just nu. (Expertise är dock viktigt som DW)

Så just nu får du ett Nej av mig. Men du är välkommen att apply:a igen vid ett senare tillfälle.

Om texten verkar luddig, så är det för jag är sjukt jävla trött. Men finns ingame om du vill sparka på mig.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Weedl - frost dps dk [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Weedl - frost dps dk [Nekad]   Weedl - frost dps dk [Nekad] Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Weedl - frost dps dk [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» retridin [Nekad]
» Dk DPS Blood [Nekad]
» Applikation [Nekad]
» Ajod Paladin! [Nekad]
» Laoldk ( Deathknight Dps ) [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: