Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

hunter survival. [Antagen]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Somno
Gäst

InläggRubrik: hunter survival. [Antagen]   tis 10 nov - 19:57:30

~Ingame~

Namn:somno

Klass och specc:hunter,surv

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE?ja allt som kan bli bättre är ju alldrig fel

Armorylänk:

Professions:skinning (450) enchanting (422)

/played:60d

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

-Pre-TBC spelade inte då

-TBC nästan allt och lite BT/SWP

-WOTLK allt upp till ulduar (6 bossar) fasst vet tacts på många mer bara saknat en bra guild

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: the carebears nån höll på att tracka folk med att skriva i andras note. så många bra leavade så ingen mening att va kvar

Farmar du till flasks/buffmat/Potions?nej köper från ah

Print på ditt UI:

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person. 16 år går på bygg-husbyggnad lirar gitarr är med kompisar och spelar mycket wow

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic?vent ja mic nej hunden tramapade sönder mitt gamla men ska få nytt snart

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort?

Har du läst "Läs först" tråden?ja

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30?ja

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? har inte kollat vilka som är med, såg reklamen i trade

Varför vill du joina oss?trött på alla gamla piss guilder och såg att ni clearat en massa

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild?signa till raids dyker upp!alltid food buffs och flask med mig och håller humöret uppe efter en g-wipe

Övrigt som du tycker vi borde veta:ja jag har mina wg enchants på head/schoulders precis gjort alla q på en annan character så tröttnat lit på questing Razz men ska börja jobba på det till helgen igen.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   tis 10 nov - 20:01:16

Citat :
vent ja mic nej hunden tramapade sönder mitt gamla men ska få nytt snart

ska du skylla på den stackars hunden! Surprised
Peppe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 54

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   tis 10 nov - 20:56:31

hmm nu är inte jag helt 100 på hunters men såg några grejor som jag vill se uppgraderade (tex head enchant, shoudler enchant då resilience inte är så bra PvE mässigt) farma rep med knights of the ebon hold för att få head enchantet, går snabbt och lätt när du väl blir friendly och kan köpa tabard, sen har vi sons of hodir reppet som inte såg så bra ut =/ gör alla quest där så du iaf blir honored och kan köpa slacker shoulder enchantet. sen vet jag inte hur bra arp är för hunters men den blåa trinketen kan du ersätta med den från ToC normal. Back, wrist och ring kan du få genom Valor emblems så farma mer hc's/naxx och göra om conquest till valor emblems.
just nu vet jag inte om du har tillräckligt gear för toc25 så vi ska diskutera detta och återkommer

Evul
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 41

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   tis 10 nov - 20:58:46

Sicken jätte hund du måste ha som TRAMPAT sönder din mick!
Användarens profil
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   tis 10 nov - 21:06:28

ArP är bra för hunters peppe Smile
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Peppe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 54

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   tis 10 nov - 21:11:57

inte fan kan jag klassen (har bara en lvl 74 Sad ) arp suger för paladiner och är bra för resten det är allt jag vet

Timpe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 46

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   ons 11 nov - 0:15:28

Vi har bestämt oss för att ta in dig. Men vi vill se hårt jobb på de saker du saknar! förhoppningsvis får du hjälp från guildens medlemmar Smile
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: hunter survival. [Antagen]   

hunter survival. [Antagen]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: