Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   sön 15 nov - 22:30:27

~Ingame~

Namn:Ramorn

Klass och specc: Druid Feral dps (cat form)

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Såklart men tror inte det kommer bli nödvändigt Wink

Armorylänk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&cn=Ramorn&gn=Scandinavias+Hell

Professions: Mining (450) och Herbalism (204)

/played: 54 dagar 7 timmar 13 min och 52 sek

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

-Pre-TBC
AQ 20/40
BWL
ZG
Onyxia

-TBC
SSC
TK
Black temple
Mount Hyial

-WOTLK
Naxx 10/25 cleared
OS 10/25 Cleared
Malygos 10/25 Cleared
Ulduar 10-man (11/14)
Ulduar 25-man (8/14)
ToTC 10-man Cleared
ToTC 25-man cleared
ToTGC 10/25 Inte cleared

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa:

Swedish goldfarmers AB:
Guildleadern och officerna joinade Pekish för mer seriös raiding

Enlightened:
Lämnade pågrund av att standarden sjönk enormt Razz

Versus:
Dem flesta joinade Pekish inklusive gm och officerna

Peksih:
Kom inte med pågrund av att det var många trials på samma gång så blev bara ett par rundor i ToTC 25-man =)

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Jajamen det gör jag. Jag farmar guld så ja kan köpa buffmat och flasks of endless rage på AH =)

Print på ditt UI:http://img262.imageshack.us/i/wowscrnshot110509212055.jpg/

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person:

Jag är en skysst och social snubbe som bor i Nyköping. Är Leadgitarrist/sångare i ett band =). Jag är väldigt mycket på WoW lore så det är bara att snacka fritt om det ^^ Jag pratar gärna med folk på raid fast är självklart tyst på boss fighterna ^^

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Jajamen och som sagt så är jag inte rädd för att snacka ^^

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? ADSL , AMD Phenom(tm) II X3 720 2.8 Ghz , 4 GB och NVIDIA GeForce GTX 260

Har du läst "Läs först" tråden? Japp det har jag

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Måndagar mellan 20:20 - 20:40 så har jag gitarr lektion, det är bara ett antal ggr kvar av terminen så det är bara temporät. Men annars går det bra Wink

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Nej tyvär.

Varför vill du joina oss? Jag vill joina denna guild för att ni verkar ha en bra standard. Sen vill ja joina för att ja vill tillhöra en guild med fasta raid tider och sånt så man slipper PuGs xD Är också ute efter att skaffa lite nya vänner =)

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? Jag har en dps på 4k på boss fighter. Jag är en social snubbe med humor som ej är rädd för att snacka me folk Wink

Övrigt som du tycker vi borde veta: Inte vad jag kommer på nu hela fall =)

Det var min app, hopass ni läser den och så Smile

Hare gött

//Ramorn
Till överst på sidan Gå ner
Peppe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 54

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   mån 16 nov - 1:23:52

den första på länge som har riktigt head enchant och exalted shoudler enchant, vilket jag diggar, men jag ser att du har kört naxx 25 mycket eftersom det mesta av ditt gear kommer därifrån och jag vet inte riktigt om du håller i toc25. Vi har redan en feral dps som gör bra dps, men skulle gärna vilja se att du kommer med lite 219+ saker och med hc farming kan du lätt komma upp i 220 i snitt. sen skulle jag vilja se epic gems i gearet också Razz ger inget definitivt beslut förens vi har diskuterat din applikation i guilden.

Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   tis 17 nov - 16:54:01

Så som det ser ut i guilden nu har vi inget behov av en feral dps. Men om du har tanking gear och bra nog för toc10/25 och u25 så kan vi nog hitta en plats åt dig i guilden.
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   tor 19 nov - 17:24:33

ok så ja får joina fast som tank om jag har fattat det rätt x)
Roundhouse
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 15

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   tor 19 nov - 17:58:52

Skriv gärna vad du har för stats i bearform. Hp/dodge/armor så får vi se!
Användarens profil
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   fre 20 nov - 23:00:41

checkade precis statsen i dire bear form och det var

HP: 27357

Armor: 25142

Dodge: 400
Roundhouse
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 15

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   fre 20 nov - 23:15:38

Hp'et är lite väl lågt, tyvärr.

Declined.
Användarens profil
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   fre 20 nov - 23:21:40

Det är ok , vill inte direkt joina som tank x) men tack för er tid

Hare gött!
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]   

Ramorn Druid Feral dps (cat form) [Declined]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: