Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

ensam shaman söker guild [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
notthelo
Gäst

InläggRubrik: ensam shaman söker guild [Nekad]   mån 16 nov - 22:20:11

Ingame~

Namn: nottheloston (jag tycker inte om det namnet men min pappa hette "Lostone" och jag hadde ingen fantasi just då -.-)

Klass och specc: shaman ele main specc och resto pvp (med dålig gear)

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? ja

Armorylänk:
om ni ser en blue trinket som ser it som en fågel så har jag bara den för skoj Very Happy har en abbysal rune när jag inte leker med den

Professions:engenring (bara 375) och alchemy 450

/played: 35 dagar, 1 timme och 6 min

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):

-Pre-TBC
MC, BLW.... jaa allar förutom AQ20

-TBC
alla raids förutom SP, hayia och....... den med lady wash som slut boss (kommer itne ihåg namnet) Very Happy

-WOTLK
alla =) är inte säker på alla hard modes i Ulduar

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: "enlightned" jag lämnade för att min vent var trasig och jag fick inte joina raids på grund av det.
"pause" jag lämnade det för en av delägarna i guildet som pugade det mästa och som jag skände bäst lämnade guildet... + att en massa andra sköna personer lämnade

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? jag farmar inte men sköper =)

Print på ditt UI:

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person
jag är ganska tyst i chaten och vent... jag är skälv en väldigt barnslig person, även om jag är strax 15 så lekar jag forfarande Very Happy

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic?
jag har vent men ingen mic... just nu.

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort?
euuuu.... jag viste inte vad vi har för internet uppkoppling sp jag frågade farsnan och han bablade något om kabble, lan eller något.. jag har 4 gig RAM ummm.. jag vett inte vad jag har för grafikkort men när jag sköpte datorn ville jag ha någon som klarade stora spell och sköpte en.. och den är väldight bra.

Har du läst "Läs först" tråden?
yeseribob

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30?
torstag absolut, söndag kanse och månda tror inte det, varför jag inte kna sköra måndag är för mitt skoll arbete krockar med raiden då :S

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig?
nup

Varför vill du joina oss?
jag har inte varit med i ett guild på 2 månader (inget som raidad) och jag saknar lite action. och det är ett svenskt giuld som har finn progess som jag vart het på =)

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild?
hmm.. jag tror inte att jag är någon som sticker ut bland andra shamaner men jag tror inte jag är sämre än andra.. kanse inte något bra svar men..

Övrigt som du tycker vi borde veta:
jag avänder bara epick gems, när det kommer till att fylla blue sockets så anvender jag SP och mp5 (royal dreadstone) men jag har några som är spirit istälet för MP5 och det beror på att jag fick sköpa 5 av dom för 200g =)
Till överst på sidan Gå ner
Timpe
Officerare
Officerare

Antal inlägg : 46

InläggRubrik: Sv: ensam shaman söker guild [Nekad]   mån 16 nov - 23:52:00

Användarens profil
Tasse

Antal inlägg : 14

InläggRubrik: Sv: ensam shaman söker guild [Nekad]   mån 16 nov - 23:54:48

hahah du verkar vara fett skön, men dina raidtider passar ju då inte med guilden, så jag tror nog inte du har någon större chans här.
Användarens profil
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 88

InläggRubrik: Sv: ensam shaman söker guild [Nekad]   tis 17 nov - 0:54:20

Vi må behöva shamaner mycket, men inte så här mycket. Du verkar vara lite för ung för att passa in hos oss + att du bara kan raida 1 av våra raiddagar.

Så får säga: Lycka till att hitta en guild som passar dig!
Användarens profil http://mannequin.omgforum.net
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: ensam shaman söker guild [Nekad]   

ensam shaman söker guild [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: