Mannequin

Executus EU

HemHem  KalenderKalender  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Dela | 

Druid applikation [Antagen]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Stoffiee
Gäst

InläggRubrik: Druid applikation [Antagen]   tis 17 nov - 1:13:35

~Ingame~

Namn: Stoffie

Klass och specc: Resto druid Razz

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Jadå , dual specc feral ifall ni undrar Razz

Armorylänk:

Professions: Herb/skinning

/played: 27 days , 15 h 31 min

Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):
Har experience med en annan char i tbc.

-Pre-TBC Spelade inte innan tbc ;(

-TBC Hade en shaman vid namn korvkiosk på lightnings blade , hade full experience i allt utom black temple där min guild endast klarade dom första bossarna sedan tog jag ett break

-WOTLK: Har exp i : os10/25 , naxx10/25 , eoe10/25 u10/25 onyxia10/25 ,voa10/25 toc10

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Den guild jag är med i nu är Ggpcw med alla irl kompisar , men nu har jag vart med Mannequin på u25 och alla andra leavar guilden för eran så tänkte att jag kunde följa strömmen

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Går alltid till ah innan raids och köper flasks.

Print på ditt UI:

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person
Jag heter Andreas 16 år snart 17 , bor i kristinehamn. Går i media 1 i karlstad. Spelar innebandy och wow på fritiden

~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Ventrilo har jag , och min mick gick sönder för kanske en vecka sen men är på g att beställa en ny mick.

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 10mb internet , XFX GEFORCE 9600GT 512MB , 2g ram

Har du läst "Läs först" tråden? japp

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Söndag helt ok , Torsdag helt ok . Dock lite osäker på måndagar då jag och många andra från ggpcw har innebandyträning

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Jadå , cleear , mitosz , Synam Azn med mera Smile

Varför vill du joina oss? För att det är skönt med en svensk guild , många irl kompisar i den , och progressar bra när jag varit med.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild?

Övrigt som du tycker vi borde veta:
Till överst på sidan Gå ner
stoffie
Gäst

InläggRubrik: jao   tis 17 nov - 1:17:52

WTF mitt ui och armory länk kom inte med ;o
skriver det här

Ui:

Armorylänk
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin