Mannequin
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mannequin

Executus EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Eld Magiker [Antagen]

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Clear
Gäst




Eld Magiker [Antagen] Empty
InläggRubrik: Eld Magiker [Antagen]   Eld Magiker [Antagen] Emptytis 10 nov - 20:56:39

Namn:Cleear

Klass och specc:Mage , Fire/arcane

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Jadå

Armorylänk:

Professions: 450 i engineering och 450 i minning , har även 450 i cooking och runt 430 i fishing

/played: Totalt 63 dagar , 53 av dom på 80


Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):


-Pre-TBC spelade aldrig då

-TBC Raidade med Unforgotten som är på executus . lirade kara Za Gruul var även inne i TK

-WOTLK Har dödat allt i Wotlk utom yogg på 25man


Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Var med i versus men jag och ett par polare leavade och gjorde en IRL guild som jag är med i nu !

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Ne , pengar har aldrig vart ett problem för mig så jag köper !

Print på ditt UI:


~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person: Behöver bara säga serious gamer


~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? yes och alla versioner

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 8mb , AMD athlon 64 x2 dual core 5600+ 2,90 ghz 2.00 gb ram grafikkort PCIe någonting iaf , men jag laggar iaf inte när jag raidar !

Har du läst "Läs först" tråden? njaa

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30? Kan tyvär inte måndagar för då har jag träning . men jag hoppas att de inte är ett problem ^^ Torsdagar och söndagar kan jag iaf !

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? Azn

Varför vill du joina oss? Vill börja raida lite smått igen Very Happy och detta verkar vara en sådan guild , och ett stort + är att det är bara svenska medlemmar Very Happy

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? För att få min sjukt goa fish feast och min galna intellect buff ! + ett table vid sidan av !

Övrigt som du tycker vi borde veta: Tror att jag vissar pvp gearen på armory man annars är det bara att W mig ingame så slänger jag på mig pve sakerna ! Eller om det är något annat ni undrar eller vill fråga bara att W på!
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 88
Join date : 09-10-30

Eld Magiker [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Eld Magiker [Antagen]   Eld Magiker [Antagen] Emptytis 10 nov - 21:03:46

Inte allt för väl utförd applikation.

Skulle vara bra med lite mer info om vad du är för en sorts person, ålder, var du bor, ja vad som helst.


Cleear skrev:
Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? För att få min sjukt goa fish feast och min galna intellect buff ! + ett table vid sidan av !

Om det bara är det där så skulle man kunna ta vilken mage som helst.


Skönt att se dock att det äntligen är nån som har rep till head och shoulder enchant.

Vore bra om du skulle kunna logga ut med din PvE gear på också.
Till överst på sidan Gå ner
http://mannequin.omgforum.net
Peppe
Officerare
Officerare
Peppe


Antal inlägg : 54
Join date : 09-10-30
Age : 34

Eld Magiker [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Eld Magiker [Antagen]   Eld Magiker [Antagen] Emptytis 10 nov - 21:06:25

mjo pvp gearet på, vill se pve gearet innan vi ger ett beslut
Till överst på sidan Gå ner
Azn




Antal inlägg : 2
Join date : 09-11-10

Eld Magiker [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Eld Magiker [Antagen]   Eld Magiker [Antagen] Emptytis 10 nov - 21:49:46

Känner denna kille irl. Han är väldigt dedicerad och skulle smeka oss alla på dpsn.. vore ett mistag att inte ta med honom.
Till överst på sidan Gå ner
Timpe
Officerare
Officerare
Timpe


Antal inlägg : 46
Join date : 09-10-30

Eld Magiker [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Eld Magiker [Antagen]   Eld Magiker [Antagen] Emptyons 11 nov - 0:04:20

Har du lagt ner pvp eller varför applyar du? Ifall du skall raida med oss kommer vi förvänta oss byte av gems i ditt pve gear, som just nu har penetration gems.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Eld Magiker [Antagen] Empty
InläggRubrik: Sv: Eld Magiker [Antagen]   Eld Magiker [Antagen] Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Eld Magiker [Antagen]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Taim UD Priest [Antagen]
» Archindula 80 Mage [Antagen]
» Warlock Applikation [Antagen]
» matley 80 mage [Antagen]
» hunter survival. [Antagen]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: