Mannequin
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mannequin

Executus EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 retridin [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Retridin
Gäst




retridin [Nekad] Empty
InläggRubrik: retridin [Nekad]   retridin [Nekad] Emptysön 22 nov - 2:05:17

~Ingame~

Namn: Fusíon

Klass och specc: Retribution pladin

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? Hmm, vet inte riktigt. Klart jag kulle göra ett försök, jag kan holy lite har en del gear. nästa full epic. 2250sp. så ja. Men Tanking vet jag fakiskt inte riktigt. har en del gear där med men jag vet inte, det är det jag håller på att bygga upp., så att jag kan testa. men jag står fast vid Retribution till 90% i alla fall.

Armorylänk: Nåt ni kommer stära er på är att jag inte har min meta socket "igång" än emnd et kommer när som helst. Plus att jag skäms lute över mina feets. Deadly, inte bra! men som sagt det kommer när som.

Professions: Full Herb/Alchemy + full Jewelcrafter på en alt.

/played: 60 dagar 1 timme 58 minuter och 46 sekunder.


Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall): Jag har spelat på denna mest. Jag har en Death Knight också, på en annan server som jag lirade en del med men den släppte jag senare och började spela på Fus igen.


-Pre-TBC ...

-TBC Började spela precis innan Wotlk kom ut, men hann dock inte komma till 70. Men under tiden Wotlk va igång så lirade jag end el BL Kara och så..

-WOTLK Jag har clearat TotC 10/25 Ony10/25 Naxx10/25 Halva Uld10/25 (Någon av dem som jag har full progress på, kommer dock inte ihåg vilken av dem) OS10/25 EoE 10/25 har aldrig blivit av att jag har gjort men jag kan tacsen. Tror jag fick med alla där.


Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Jag va tidigare member i Dark Orgin, men leftade p.g.a att jag inte fick dps- som är min ms. Utan va ständigt tvungen att heala vilket jag inte gillade. Sen fick jag nog. Och har nt varit i någon mer seriös guild sen dess.

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? Det har varit lite dåligt med det den senaste tiden om jag ska vara ärlig. men det börjar jag komma igång igen.

Print på ditt UI:


~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person: Ja, jag är ju då en kille som heter Robin, och jag är 16 år. Jag anser mig själv som en sansad person , dock har jag ett oerhört dåligt minne, som jag håller på att arbeta upp. Jag har tex allting uppskrivet i telefonen med larm och sånt så jag aldrig glömmer Razz Jag sitter ju och splear väldigt mycket vid datorn. Kanske lite väl mycket. Jag borde fokusera mer på min skola. Jag går på gymnasiet i Nybro (Nybro är en håla utanför kalmar -.-´) Skolan jag går på heter Åkrahällskolan och jag går där på Ec-programmet, El-teknik.


~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? Jag har vent och en fungerande mic, MEN (Kommer alltid ett men -.-´) Det är något fel på min dator eller så kan det bara också finnas en ända liten enkel inställning, men tyvärr så har jag inte hittat denna eftersom min Mic inte fungerar fasst jag köpte en helt ny. Jag vet inte vad problemet är. me jag antar att jag måste Formatera hela datorn vilket är extremtjobbigt -.-´

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort?

Har du läst "Läs först" tråden?- ja det har jag.

Kan du raida Söndag, Tisdag och Torsdag 19:00-22:30?- Ja, det Fungerar utmärkt.

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? nej inte IRL men jag har nog träffat endel IG, Somno har jag snackat en del med också.

Varför vill du joina oss? jag tycker ni verkar vara en seriös och kunnig guil. Jag har fått lite tips om er att ni ska vara en bra guild. Att ni håller vad ni lovar o.s.v. Så jag hoppas verkligen jag få joina er.

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? jag vet inte, jag tror ni faktiskt kan ha roligt ihop med mig. jag är den där lilla pajasen som alltid livar uppstämningen kan man v säga. Att jag komemr i tid till raidsen och lyssnar när folk pratar, jag ställer upp osv.

Övrigt som du tycker vi borde veta: Ja, jag hoppas på att få joina men som ni kanske ser så finns det en del fel i min apply tex, att jag inte har mic osv. Men döm mig inte efter det. Om ni nu sitter där och tänker " NEKAD" tänk om en gång till! Smile Tack för mig!
Till överst på sidan Gå ner
Peppe
Officerare
Officerare
Peppe


Antal inlägg : 54
Join date : 09-10-30
Age : 34

retridin [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: retridin [Nekad]   retridin [Nekad] Emptysön 22 nov - 2:28:19

atm är vi fulla på retri och kan därför inte erbjuda dig en plats i vår guild
Till överst på sidan Gå ner
 
retridin [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dk DPS Blood [Nekad]
» Applikation [Nekad]
» Maso 80 mage [Nekad]
» Producéd, lvl 80 paladin. [Nekad]
» Undead Mage [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: