Mannequin
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Mannequin

Executus EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Combat Rogue (Swords) [Nekad]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Combat Rogue (Swords) [Nekad]   Combat Rogue (Swords) [Nekad] Emptytor 5 nov - 19:42:34

~Ingame~

Namn:Drakcir

Klass och specc:Blood Elf, Combat

Redo att bygga om din specc ifall vi anser den vara mindre bra i PvE? ja jag skulle kunna specca om om ni så vill Very Happy

Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Drakcir

Professions: JC och Mining

/played: 60 dagar 5 h 37 min


Ingame Experience(Med den här karaktären. Har du erfarenhet med en annan skriv det i så fall):


-Pre-TBC
ZG, ahn quiraj, onyxia, Dire maul

-TBC
Kara, ZA, BT

-WOTLK
Naxx 10/25, toc 10, ulduar 10/25, VoA 10/25.

Tidigare guilder, och varför du lämna dessa: Humorous Absence of deer lämna för jag sluta spela men börja igen efter 4 månader och TheFirm dom flytta till en annan server.

Farmar du till flasks/buffmat/Potions? buffmat bara

~Om dig~

Berätta fritt om dig själv och vad du är för en sorts person
lite trött då och då men oftast en rolig och sarkastisk person Very Happy


~Övrigt~

Har du ventrilo och en fungerande mic? ja båda och

Vad har du för Internetuppkoppling, CPU, RAM och Grafikkort? 8 mbit bredband, 3g ram grafikkortet vet jag inte orkar inte kolla Razz

Har du läst "Läs först" tråden? ja det har jag och stämmer överens på det mesta.

Kan du raida Söndag, måndag och torsdag 19:00-22:30?ja det kan jag.

Känner du några medlemmar i guilden som kan gå i god för dig? ne det gör jag inte :S

Varför vill du joina oss?för jag e med i en guild som inte ens har startat raida och orkar inte vänta på dom att börja :S

Varför skulle vi välja dig framför någon annan till våran guild? vet inte men ni behöver inte invita mig till guilden jag postar för att jag inte orkar med den guilden jag e med i nu.
Dom är aldrig online och är väldigt få och inte roliga alls.

Övrigt som du tycker vi borde veta:
Till överst på sidan Gå ner
Timpe
Officerare
Officerare
Timpe


Antal inlägg : 46
Join date : 09-10-30

Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue (Swords) [Nekad]   Combat Rogue (Swords) [Nekad] Emptyfre 6 nov - 0:44:30

Lite usel gear men eftersom vi inte har några rogues skall vi diskutera vidare om vi skall ta in dig eller inte.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Drakcir   Combat Rogue (Swords) [Nekad] Emptyfre 6 nov - 1:55:57

Nå ja har faktiskt haft en pause från wow i 4 månader så det är inte så konstigt ;S så jag börja spela nyss.
Till överst på sidan Gå ner
Evul
Officerare
Officerare
Evul


Antal inlägg : 41
Join date : 09-10-31
Age : 36

Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue (Swords) [Nekad]   Combat Rogue (Swords) [Nekad] Emptyfre 6 nov - 9:46:11

Nej från mig, inte tillräckligt bra gear + för få enchants. Men det är ju bara från mig, får se vad de andra tycker.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 88
Join date : 09-10-30

Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue (Swords) [Nekad]   Combat Rogue (Swords) [Nekad] Emptyfre 6 nov - 11:31:25

Blir ett nej även ifrån mig, tack för att du applikera till oss, lycka till i framtiden till att hitta en guild som passar dig!
Till överst på sidan Gå ner
http://mannequin.omgforum.net
Sponsored content





Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue (Swords) [Nekad]   Combat Rogue (Swords) [Nekad] Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Combat Rogue (Swords) [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat Rogue Application [Antagen]
» rogue apply [Antagen]
» Applikation [Nekad]
» retridin [Nekad]
» Dk DPS Blood [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mannequin :: Rekrytering-
Hoppa till: